Selamat hari raya :)


Hye . setelah sekian lama ku mendiamkan diri sekarang aku kembali :) 
Korang apa khabar ? Ana alhamdulillah sihat. hihi.Semakin sihat tau tau. Amacam puasa korang ? Okay ? Sapa yang tak puasa tak dapat duit raya. hehe...


Eh esok raya kan kan ? woahh rasa sekejap jew puasa tahun nie. tapi tapi Ana tetap rasa gembira sebab tahun nie dapat beraya dengan pakwe. hihihi dalam masa yang sama raya pertama tersangat sunyi sebab arwah ayahlong takde :'( hermm takpe lah Allah lebih sayangkan ayahlong. Tapi macam mana lah anak-anak arwah beraya tanpa ayah diaorang eh ? hermm mesti sedih kan. Kalau boleh Ana nak pergi dulu dari abah dengan mama..Kalau mereka pergi dulu macam mana Ana nak hidup ? herm .

Eh baju raya korang warna apa tahun nie ? Meh lah share dengan Ana. Alaaa jangan lah kedekut sangat. Kita kan kawan kan kan. huhu. Ana tahun nie warna biru :D Akhirnya abah terima juga cadangan ana untuk tema biru raya tahun nie . Dan ana gembira sangat-sangat sebab sama dengan izzul's family. Korang ...... Ana nak minta sesuatu boleh ? Hihihi Nak duit raya *tadah tangan* ;) alaaa korang boleh lah boleh lah. K fine tak tahu malu betul ana nie. Eh ana gurau je taw. Tapi kalau nak bagi pun apa salahnya .. Hihihi...SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN.

Maaf kan ana jikalau ana ada terkasar bahasa,terguris hati korang,terlawan cakap korang,dan ter ter ter lagi lah. Korang maafkan ana eh ? *buad muka comel* Setiap manusia ada kelemahan kan kan tiada manusia yang sempurna. Ana tahu ana ada buad salah dengan korang. maafkan lah ana. kita kan dah raya nie. Eh korang nak minta maaf dengan ana ? Ana dah lama maafkan korang pun :) 


to Izzul :
Maafkan saya kalau selama kita bersama saya ada buat salah dengan awak. Saya tahu saya banyak buat awak sakit hati,buat awak menangis sebab saya. tapi saya tak bermaksud nak buat semua tu pun :'( Saya harap awak maafkan saya. Seriously awak insan yang tersangat baik. Disebabkan awak saya semangat,disebabkan awak saya sentiasa gembira... Awak tahu tak ! awak dah banyak ubah hidup saya sayang . Saya sayang awak lebih daripada awak sayang saya faham ? Saya takkan pernah tinggalkan awak sebab apa ? Sebab saya sayang awak lah.. AWAKKKKK..... dengar tak nie ? SAYAAA SAYANG AWAKKKKKK ! Saya takkan pernah sia-siakan hubungan kita. Saya masih ingat waktu mula-mula awak nak pikat saya. Bila ingatkan balik rasa kelakar jew. Saya lebih suka cerita masalah saya dekat awak sebab awak seorang yang memahami. Awak seorang yang penyabar. Awak sabar dengan sikap saya .. Awak dah faham perasaan saya. Saya suka bila cara awak gerak saya waktu tido. Hahaha kesian dekat awak.. 'dah dah bangun pergi basuh muka. jangan nak tido dah lah tumbuk kang ' hewhew awak membebel macam nenek kebayan lah sayang :p eh jangan ngajuk iyea sayang intan payung ku :* Apapun ILOVEYOU,IMISSYOU,INEEDYOU. Awak tahu kenapa semua perkataan tu saya tulis dekat-dekat ? Sebab saya taknak orang lain masuk celah tu. Saya taknakkkkkkkkkkkkkk ! Dulu awak pernah cakap yang awak takpernah menangis sebab perempuan tapi sekarang awak selalu menangis sebab saya. Saya beruntung sangat dapat awak bie :* SELAMAT HARI RAYA bie. Eh duit raya sayang jangn lupa taw taw . hihi :p

to SIF :
Hye korang maafkan aku if aku ada salah dengan korang. Aku tahu aku banyak buat salah dengan korang. :) Selama 2tahun lebih kita berkawan . Kita sentiasa bersama,bergurau-senda dalam kelas. Hahaha aku masih ingat korang buli aku. Korang sengaje kena kan aku. Aku happy dapat kawan macam korang. thanks sebab sudi jadi sahabat aku :D Korang ingat tak waktu mula-mula kita fikirkan nama kumpulan kita ? haha itu lah ini lah. last-last SIF juga kita pilih kan :) haritu waktu sebelum aku operation kita gaduh besar kan ? tapi rupanya korang dah ada plan.. Haish ..Sampai hati korang. Sweet jew korang bagi coklat dan surat tu. Eh coklat dah abis aku makan tapi surat tu sentiasa ada. Hihihi. Thanks sangat-sangat. Lepas nie taknak gaduh-gaduh dah eh ? Aku sayang korang sesangat. Aku taknak kumpulan kita berpecah SIF sentiasa dihatiku. 

to 2bestari :
Koranggg ! Maafkan aku kalau aku ada buat salah ! Dah nak dekt 2tahun kita jadi family kan. Susah senang sentiasa bersama. Siapa sangka si khairi mata bulat tu periang rupanya. Hahaha. Aku minta maaf kalau ada nganjing korang tapi senanya hanya gurauan. Alaa normal ar tu ork ? Waktu aku sakit korang ambil berat,Waktu lepas aku operation semua sibuk berkumpul dekat meja aku tanya macam mana macam mana. haha omey jew. Eh aku ingat lagi waktu tu eksperimen sains dekat makmal fizik. Aku sakit telinga sampai menangis then korang tenang kan aku. Thanks friends . I love you all !

to adik dina,mira,fatin,nabila,huda,husna,salihah,afrina,alieya :
 Terima kasih sebab sudi terima akak jadi kakak angkat korang. Akak gembira sangat bila dengan korang . akak anggap korang macam adik akak sendiri. Akak taknak kehilangan adik-adik akak nie. Korang boleh janji dengan akak tak ? Jangan tinggalkan akak .. Maaf kan akak kalau akak ada buad salah dengan adik-adik akak nie. Nak duit raya ? datang rumah dulu nyaaa :p huhu. thanks ambil berat pasal akak :* ILOVEYOU ILOVEYOU ILOVEYOU !

SELAMAT HARI RAYA untuk korang-korang semua. Maafkan ana taw taw. ;)



No comments:

Post a Comment